Sredovečni vozači svakako dobro pamte “suzuki svift GTi”, gradskog trkača sa 100 konjskih snaga, koji bi uskoro trebalo da dobije doslednog naslednika. U pitanju je naravno “svift S koncept”, predstavljen u Ženevi, koji bi već naredne godine mogao da se nađe u prodaji. “Suzuki” međutim nije objavi sve zvanične podatke za sportsku verziju novog “svifta”, a pretpostavlja se da će atmosferski 1,6-litarski benzinac imati najveću snagu od 123 konja i 148 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta. “Svift S koncept” je tri centimetra niži i osam centimetara širi od klasičnog “svifta” i postavljen je na točkove od 18 inča. Pogon se prenosi na prednje točkove, a motor je uparen sa šestostepenim ručnim menjačem. Unutrašnjost novog koncepta je ulepšana detaljima od hroma i sportskim “rekaro” sedištima, dok zadnji deo “svifta S koncepta” krasi krovni spojler, difuzor i dvostruki završetak izduvnog sistema. Zadržane su žuta i crna kao dominantne booje.
Sredovečni vozači svakako dobro pamte “suzuki svift GTi”, gradskog trkača sa 100 konjskih snaga, koji bi uskoro trebalo da dobije doslednog naslednika.
U pitanju je naravno “svift S koncept”, predstavljen u Ženevi, koji bi već naredne godine mogao da se nađe u prodaji.
“Suzuki” međutim nije objavi sve zvanične podatke za sportsku verziju novog “svifta”, a pretpostavlja se da će atmosferski 1,6-litarski benzinac imati najveću snagu od 123 konja i 148 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta.
“Svift S koncept” je tri centimetra niži i osam centimetara širi od klasičnog “svifta” i postavljen je na točkove od 18 inča. Pogon se prenosi na prednje točkove, a motor je uparen sa šestostepenim ručnim menjačem.
Unutrašnjost novog koncepta je ulepšana detaljima od hroma i sportskim “rekaro” sedištima, dok zadnji deo “svifta S koncepta” krasi krovni spojler, difuzor i dvostruki završetak izduvnog sistema. Zadržane su žuta i crna kao dominantne booje.